Tävling!

Det är så himla kul med tävlingar så jag tänkte att jag också skulle ha en liten tävling så här innan jul.
Du har möjlighet att vinna tre fina papperslyktor i flamsäkert rispapper och inte nog med det den är biologiskt nedbrytbar också.

Vill du vara med i utlottningen så lämna en liten trevlig kommentar och länka detta inlägg till min blogg på er sida. Har du ingen blogg lämnar du bara en kommentar och ditt namn.
Tävlingen håller på fram till lördagen den 18 december!

Lycka till!


Bilden får användas i tävlingen!

9 kommentarer:

  1. Hej svejs snögnejs!!
    Vilket roligt påhitt med en tävling, det är alltid kul!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag har tittat runt i din blogg och är väldigt imponerad. Hade ingen aning om att du höll på så mycket med fotografering. Du har en fantastisk talang Johanna.

    Kram din hk-lärare.

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vara med i din tävling! du har en jättefin blogg :)

    SvaraRadera
  4. Oo vad fina! Vi vill vara med! Kram från Iris o Lindie

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med!! Tävlingar är alltid kul även om jag aldrig vinner!!
    /Sanna

    SvaraRadera
  6. Carolina Lillasyster05 december, 2010

    Hej hej! Jag vill oxå vara med i din mysiga tävling! Hoppas att jag vinner! Kramelikram till dig o din fina blogg!

    SvaraRadera
  7. Tävlingar väljer jag med omsorg. Din tävling är helt ok. Din blogg är såååå bra, tänkvärd, upplyftande och glädjande. Bilderna ger energi. Du har talang. Kram Lollo

    SvaraRadera
  8. Johanna, du vet att jag tycker så mycket om din blogg. Alla fina kort
    man blir så rörd....
    Kram på dig gumman ;-)

    SvaraRadera
  9. Hej Johanna, Vad mycket fint du håller på med. Fröjd för ögat!
    Kul att få vara med i din tävling.
    Kram, Bodil J

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna