Johanna är sjuk :(

Godmorgon på er alla!
Här sitter jag och väntar på att få åka till läkaren och kolla mina lungor. Har vart vaken sen 03.00 och känt mig konstig i bröstet. Först kändes det som en låsning men smärtan tilltog och jag kände att febern var på gång. Nu går jag här och kan knappast ta normala andetag, skratta blir det inte tal om för då kolapsar jag. Hostar gör jag fortfarande, har hostat sen förra måndagen och det gör såååå ont i lungan.
Nä, nu får jag ta mig ner för trappan och ut i bilen och köra till lilla doktorn och se vad han har att säga om lilla Johanna.
Fortsättning följer........

1 kommentar:

  1. Stackars dig. Hoppas du blir bättre snart. Ta hand om dig.

    Kram Josefine

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna