Jag är inte sjuk, fullt frisk...

Jaha då var jag hemma efter besök hos läkaren. Han lyssnade på hjärtat, lungorna, kollade om jag kunde göra några enkla rörelser, vilket jag kunde. Jag fick ta prover för att kolla om det va nått speciellt. Men alla prover visade att allt va bra med mig, vilket är jättebra. Men jag frågade honom varför jag inte kunde andas som jag skulle. Det kunde han inte svara på så han skickade mig då till röntgen på sjukhuset för att röntga lungorna. Det visade sig att dom inte kunde se nått på bilderna som kunde va orsaken till mitt andningsproblem. Så det va bara att åka hem med Panodil, Ibumetin och Voltaren. Jag hoppas dom ska kunna hjälpa mig ur detta, för problem med att andas har jag fortfarande.
Nu ska jag se om jag kan vila lite i solstolen där ute på altanen, det kanske piggar upp en lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna