Fånga det vackra

Det är så otroligt kul att jobba som fotograf! 
Jag fullkomligt älskar det!
Jag vill med "Modell för en dag" fånga det vackra hos er. Få er att tycka att ni är vackrast i världen, få er att våga posera framför kameran, där det för många är en obekväm situation, men jag lovar att ni kommer att tycka det är en rolig & annorlunda upplevelse som ni inte kommer att ångra att ni gjort. 
Jag tror istället många ångrar att man inte gjort det.
Överraska din partner med vackra bilder på dig i en fin liten box eller ett vackert album eller varför inte en fin förstoring på dig själv.
Blir du sugen på att göra detta eller vet du någon annan som skulle uppskatta att få det i present, välkommen att kontakta mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna