Varbergs Lucia

I år fick jag äran att fotografera Varbergs Lucior, jättekul!
Jag har själv varit med som tärna 1994 med ett underbart tjejgäng och härliga ledare (Eva & Lisa)
Några år senare fick jag förfrågan om jag ville leda Varbergs Lucior, vilket innebar att vara med vid uttagningen, öva/träna med dom och köra runt till alla företag som hade bokat dom under luciatiden.
Jag höll på med detta i några år tillsammans med Viktoria, Susanne & Monika (tror det var 7 år?) det var fantastiska år med härliga tjejer. Sen hoppade jag av pga att man fick barn och tiden räckte inte till.
Nu är jag tillbaka igen för att fota Varbergs Lucior och det är ganska komiskt att jag vart med så många gånger på olika sätt.

Hur som helst, Glöm inte att gå in och rösta på den tjej som du vill ska bli Varbergs Lucia
detta gör du HÄR!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!
    Såg i HN att det är du som fotat årets lucior, va roligt! Lite spännande att va med på ett annat sätt du som varit i lucia-svängen så många gånger...!
    Jag kollar ofta in din blogg, du tar så fina kort!
    kramar från Monika

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna