Förskolefotografering

Jag har fått äran att fotografera på många förskolor i år och det har rört sig om flera hundra barn man vart i kontakt med. Många barn är glada, ledsna, blyga och vissa framåt. Alla har sin charm och jag vill även säga att det har inte alltid varit så lätt att fotografera dessa fina barn och man har försökt med alla medel för att få den perfekta bilden vilket det inte alltid blivigt. 
Föräldrarna vill ha bilder med glada fina barn, inte barn som gråter och gör miner. 
Här nedan är ett exempel på nått som inte många föräldrar vill ha, men TITTA på den,
 den är ju helt underbar och jag gillar den otroligt mycket. 




2 kommentarer:

  1. Helt underbar bild! Älskar den!

    SvaraRadera
  2. Hur brukar detta fungera? Får föräldrarna välja om dom vill att man ska fotografera deras barn och sen får dom köpa bilden eller bilderna?

    Hör gärna av dig,

    Fotografpatrik@gmail.com

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna