Möhippefotografering


För er som inte riktigt vet vad jag och Julie Blomsöy håller på med så kan ni se lite här nedan vad vi gör, 
men jag ska förklara lite för er. 
Jag och Julie har "L.o.v.e.l.y Julie o Johanna"
 och fixar 
"Modell för en dag" och Möhippor/svensexor tillsammans.
Det är fantastiskt roligt och riktigt 
uppskattat av alla.


"Ni hade fixat en härlig stund för bruden och för oss möhippor!!! Tack!!

" Fick se förstoringen på XX sensuella möhippefotografering! Den var fantastisk! 
Inte nog med att vi hade det så trevligt på altanen under tiden, resultatet var toppen! 
Ni é verkligen proffs! kram"



























1 kommentar:

  1. Profsigt Tjejer....Linda är så söt. Hon passar kanon i svart.

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna