Suck....eller inte

Hej kära vänner!

Har hittat tillbaka till en mall som är snarlik den jag hade innan
så nu känns det bra igen. och mina länkar är tillbaka, tjohooo.

Har som vanligt vart inne på inställningarna och råkat trycka på något som gjort att min blogg ändrat utseende. 
Vad tycker ni om detta utseende?
Har inte vant mig ännu men hoppas jag gör det för jag har glömt spara den gamla mallen till bloggen, 
klantigt av mig men inget ovanligt ☺ detta har ju hänt innan.
Så alla mina underbara länkar som jag haft på bloggen är borta ☹, detta gör mig lite sne, men men jag ska se om jag kan hitta dom någonstans där ute i världen.

Kram till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna