TÄVLING!!!!!




I dag är första dagen på en lång härlig semester!

Detta vill jag fira med en utlottning av en porträttfotografering som kommer att hålla till i Hallands län! 
Vill du vara med i min utlottning ska du göra så här:

✤ Skriv en kommentar + ditt namn varför just du vill vinna en porträttfotografering här i detta inlägg så jag vet vem du är som tävlar :)

✤ "GILLA" även min facebook sida & DELA detta inlägg och tipsa dina vänner 
om att "gilla" Fotograf Johanna Majkvist 

Den lyckliga vinnaren presenteras 
den 1 juli 2011!

Lycka till!!


 (Tävlingen pågår till och med 30 

juni 2011!)

5 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Varför ska just jag vinna? Jag fotar ganska mycket själv och skulle gärna vilja ha några riktigt bra bilder på mig själv, något som är svårt när jag jämt står bakom kameran.

    Givetvis gillar jag din facebook sida.

    SvaraRadera
  2. Caroline Ericsson16 juni, 2011

    Jag vill absolut vinna en fotografering av dig!! Om jag vinner lovar jag att bjuda dig på många skratt ;))

    SvaraRadera
  3. Cecilia Jönsson17 juni, 2011

    Jag är med och tävlar för att jag tycker du tar fantastiska och magiska kort!

    SvaraRadera
  4. Cecilia Jönsson17 juni, 2011

    Jag tycker att du tar fantastiska och magiska bilder! Vem vill inte ha det:)

    SvaraRadera
  5. Tjejmiddags-Annica17 juni, 2011

    Jag vill vara med och tävla om porträttfotografering för att du ska få en RIKTIG utmaning: MINA SÖNER!!! Hahahaha!!!

    Och för att du är bäst så klart! ;)
    Kram!

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna