Visst e han söt?

Dom som känner mig vet hur allergisk jag är mot hästar (och andra djur), jag kan knappt stå ute bredvid en hage utan att bli dålig. Men i helgen var jag iväg och fotade tre modeller som var en människa vid namn Clara, en hund och en häst. Vi fotade ute som tur va och jag mådde riktigt bra. När vi var klara gick jag in i stallet och fortsatte fotografera Clara, när jag var klar hittade jag denna lilla söta ponny i sitt lilla bås. Så underbart söt, jag föll direkt för honom. Hade jag tålt honom hade jag lagt beslag på honom. Dålig blev jag när jag satte mig i bilen för att köra hem, kli i näsan och problem med andningen men det var det värt för jag hade ju träffat världens sötaste :)





3 kommentarer:

  1. SÅÅ UNDERBART SÖT.. STACKARE SOM ÄR ALLERGISK.. INTE ROLIGT..jag har jag alltid varit häst tjej:)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad söt ponny!! Perfekt för Wilma =). Vad synd att du inte kunde smusslat med den ut i fickan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja så himla söt. vad gör man inte. Tur att du klarade dig så bra i allafall. Så vacker gran ni har för den delen.

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna