Åh vad glad jag blir!

Man kommer hem från jobbet, är ovanligt trött och hängig, man släpar på alla barnens väskor från bilen och in, suck. Varför kan dom inte bära in sina väskor själva? Fast jag som mamma kan ju be dom göra det, men det gjorde jag inte så jag får skylla mig själv ;). Efter att ha dumpat väskorna inne så går jag fram till brevlådan och ska hämta posten och vad får jag se...jo ett paket till Johanna Majkvist...åhhh...vad kan detta vara och vem skickar mig ett paket bara sådär?


Ivrigt sliter jag bort pappret (lite överdrivet kanske, jag öppnar det försiktigt) och får se en underbar bok, all trötthet och irritation är som bortblåst. Jag står med ett stort leende och bara tittar. Men vem kan den va ifrån?


Jag öppnar och ser att det är från lilla Iris, det tåras i mina ögonen och ni ska bara veta hur glad jag blev. Ringde snabbt till Iris mamma, Min Fina Svägerska för att tacka för den fina boken, men fick prata in på telefonsvararen :) Tack tack tack ni är helt underbara!!!


Kärleksmums




1 kommentar:

  1. Godmorgon! Vad kul att du blev glad över boken. Tycker den var så fin :) Förlåt att jag ej svarade igår, hade mobilen i bilen och missade samtalet! Ha en bra tisdag! Kram

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna