Min Fotostudio

Idag har jag, Tindra och Vilja vart i min lilla fotostudio och fotograferat och testat lite.
Är inte riktigt hundra på det här med alla blixtrar och hur ljuset fungerar, men jag är faktiskt jättenöjd med resultatet (får man lov att säga så?).
Jag har mycket kvar att lära mig!
Det var i allafall jättekul att se att det inte finns någon skugga bakom tjejerna, det visar ju att jag lyckats bra med ljuset och alla blixtrar.

Kommentera gärna och skriv vad ni tycker, alltid bra att höra!!!!




DSC_0722

DSC_0719

DSC_0713

DSC_0780

DSC_0701

DSC_0705

DSC_0736

DSC_0651

10 kommentarer:

  1. Jättefina bilder. Gillar det muka ljuset. Såååå söta tjejer.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar oxså det muka ljuset :D Skämt åsido, vilken lyx med egen fotostudio och jag tycker du har lyckats jättebra med ljuset. Underbart söta tjejer har du med :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst e mina flickor söta!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Sitter här och beundrar dina bilder. Helt underbara! Härligt ljus och fantastiskt söta tjejer. Du har verkligen lyckats! Hade varit roligt med en liten fototräff snart! Ha en mysig kväll!
    Kramar Josefine

    SvaraRadera
  5. Nu är du ett proffs. Nytt yrke är i sikte. Fast det måste väl bli bra med så söta tjejer. Kram Lollo

    SvaraRadera
  6. Jättebra bilder Johanna!
    Ljus/blixt har du lyckats jättebra med! Inga tråkiga skuggor i ansiktena eller bakom tjejerna!

    Det kommer att bli mycket lättare för dig nu när du har "någonstans att vara" i stället för att kravla omkring i skogen i timmar och försöka hålla humöret uppe... Remember?;)

    Kram, Annica.

    SvaraRadera
  7. suuuuperfina foton. Så duktig du är . Ljuset blev superfint. Varken skugga eller utfrätt. tack för din kram. Skönt att det är fler som känner igen sig och har surdagar. =) Idag är det redan bättre.

    kram

    SvaraRadera
  8. Bilderna är verkligen jättefina! Ska bli spännande att besöka din studio nästa vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  9. sitter och lysnar på din fina sång och tittar på din super fina foton!!jätte jätte fina!! och söta tjejer har du kram

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna