Äntligen....

.....går jag på semester i nästan hela 10 veckor! Det är bara så underbart och jag har verkligen längtat efter detta. Det har vart en jobbig vår med mycket sjukt på jobbet och här hemma. Men nu ska jag bara njuta av denna långa ledighet med mina barn och man.
Jag ska fota bröllop, sjunga på bröllop, måla huset, fixa i trädgården, va på stranden (om det nu kommer någon värme), ut och campa, umgås med vänner, dricka goda drinkar på altanen, grilla och mycket mycket mer.

Vad ska ni göra på er semester?

4 kommentarer:

  1. Ja, så mysigt med sommarlov :) Hoppas nu vi får fint väder hela sommaren :) Vi ska åka till Stockholm en vecka sedan kommer vi vara här hemma. Vi har ju det fantastiskt bra här i vår sommarstad! Vi kanske stöter på varandra någon gång :) Eller vi kanske ska ha en liten "bloggträff"
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Gött, Johanna!

    Du har en utmaning hos mig!

    SvaraRadera
  3. Josefine: Själva har vi inget planerat i sommar, vi kommer väl att campa några gånger men inte så mycket mer, vi ska till Mallorca lite senare och det ser jag fram emot. Det hade vart trevligt att träffas någon gång, det känns ju som om vi känner varandra fast vi aldrig träffats. Det tummar vi på!
    Kram

    Annica: Det är redan fixat! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Johanna!
    Vad mycket fint du håller på med! En fröjd för sinnet!
    Roligt att få var med i din tävling.
    Kram Bodil J.

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna