Det blev inte som jag tänkt mig

Jag har letat på nätet efter en beskrivning på en speciell virkad blomma. När jag tillslut hittar beskrivningen så står den på engelska, attans också! Är ingen höjdare på engelska men som tur är finns det ju översättning. Jag börjar virka den efter att ha översatt den i all hast. Då blev resultatet så här:


Ha ha ha ha....den blev jätteful !
Den såg inte alls ut som på bilden. Jag får väl helt enkelt virka den om och om igen, det är så jag brukar göra innan jag får till det på rätt sätt. I bland vill man bara att det ska bli rätt från början så man slipper göra en massa onödigt fula halvklara blommor.
En annan fin blomma som jag bara älskar är en som Tipsy Tessie virkar, den är bara så söt. Hon är så duktig på att virka och jag bara beundrar allt hon gör.

2 kommentarer:

  1. gud, va gullig du är :) skillnad är kanske bara att jag inte har visat upp mina misslyckade alster :D Men men övning ger ju färdighet, eller hur är det man säger ?
    Underbara foton som du lagt upp på bloggen, me like <3
    kram Therese

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Det är alltid kul att höra vad alla besökare tycker om ens bilder.

    Kram

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna