Tid

Det har inte hänt så mycket med bloggen på ett tag, jag har en del att göra och tiden räcker inte till som dom flesta kanske känner till. Ibland önskar jag att dagarna var dubbelt så långa, man hade kanske hunnit med mera då.

Jag...

  • ...jobbar
  • ...lämnar och hämtar tre små barn på dagis 5 dagar i veckan
  • ...vill ta mer bilder
  • ...packar barnens väskor
  • ...tvättar
  • ...diskar
  • ...plockar
  • ...planerar inför vissa händelser framöver
  • ...vill ta mer bilder
  • ...går på kurs
  • ...stressar
  • ...ska va fru
  • ...vill blogga mera
  • ...vill va mer social
  • ...vill träffa mina vänner mer
  • ...vill ta mer bilder
  • ...ska gå till tandläkaren mitt i allt
  • ...vill va på topp
  • ...vill sååååååååååååååååååå mycket i sitt liv
  • ...önskar jag hade mer pengar även om det kanske inte gör mig lyckligare, bara lite
  • ...vill va en bra mamma, fru, dotter, syster, vän, arbetskamrat....

Allt det röda sker just nu, det andra hinns inte med!

suck!

1 kommentar:

  1. Snart har du semester! Då kan du fota lite och lägga ut på bloggen! Kram!

    SvaraRadera

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna