Lite om mig!

Du heter: Johanna
Smeknamn: Har inget just nu, men förr kallades jag för jojjo
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen speciell
Beroende av?: Barnen, Stefan, mina vänner, arbetskamrater, familjen
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina blå ögon
Vad säger du för att imponera på någon?: Oj.....*tänker*......vet faktiskt inte
Hur imponerar man på dig?: Att man e den man e och vågar va den man e
Brukar du skratta för dig själv?: Jajjamensan, en hel del faktiskt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kan du passa Axel?
Var bor du?: söder om Varberg
Trivs du där?: Det gör jag verkligen
Äger du några converse?: Yes!
Sprit, cider, vin eller öl?: Favoriten är vitt vin, men kan tänka mig alla
Brukar du bli för full?: Nej, har ofta kontroll :)
Vad har du för mobil operatör?: Telenor
Är du allergisk mot något?: Alla pälsdjur, damm, kvalster, pollen,
Har du haft sex idag?: Nix
Hur svarar du i mobilen?: -Ja det va Johanna
Vem ringde du senast?: Stefan (min Man)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: -Behöver jag handla nått?
Antal timmar sömn inatt?: Det blev ca 7,5 timma
Sov du ensam?: Nej, Stefan och ena dottern låg i samma säng
Brukar du komma i tid?: Ja!
När mår du bra:? När min familj och jag får må bra och när jag får SKRATTA för det älskar jag, då mår jag gött.
När blev du fotad senast?: Kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu?: Trött, men det är för att jag är trött
Vanligaste färg på dina kläder?: Det är svart just nu!
Vad tycker du om fötter?: Det beror på.
Vad saknar du?: Pengar
Hade du en bra kväll igår?: Ja, det hade jag
Favorit dryck på morgonen?: Ecologisk Morgon juice med fruktkött
Rakar du benen?: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig?: Mellan 20.30-21.30, är man trebarnmamma så e man trött
Är du blyg?: Det kan jag va i vissa situationer
Sysslar du med någon idrott?: Nix
Vill du hellre ha mail än brev:? Jag vill gärna ha brev och mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:? Ja faktiskt!
Har du spytt offentligt?: Nej!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Jag skulle testa att ha sex!
Är du nöjd med ditt liv?: Ja, det finns några saker som jag vill ha mer av
Är du bortskämd:? NEJ! Verkligen inte
Vad gör du i morgon?: Jobbar, sen bilbesiktning, sen fota, sen passa Axel, sen nana
Vad är det värsta du vet?: MAGSJUKA, falska människor, sjukdomar,
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag är en spara, fast det skulle inte Stefan säga. Men jag spenderar inte mycket, borde nog göra det
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte
Vad längtar du till?: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag
Vad använder du för shampoo?: Wella just nu
Vad är det finaste du fått?: Mina barn
En speciell dag du minns?: Mitt bröllop
Hur gammal är du?: 32
Tycker du om någon just nu?: Ja, jag tycker om många just nu
Du samlar på?: Gamla saker, skräp
Gröna eller röda äppeln?: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Kompisen Anna, mamma, söstra
Gillar du golf?: Nej, men minigolf kan va kul
Vilken tid gick du upp idag?: 05.10
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja
Har du strumpor på dig nu?: Nej, strumpbyxor har jag
Är det okej att gråta?: Absolut, jag gråter
När grät du senast?: När mamma berättade att pappa fått en hjärtinfarkt
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Betala av en del av huset, köpa det jag behöver
Bär du glasögon eller linser?: Inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Verkligen inte, det viktigaste är att man trivs i det man har på sig oavsett om det är märkeskläder eller inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon?: vid 07.30-08.30
Har du piercing?: Hål i öronen.
Vill du gifta dig?: Är redan gift!
Vill du ha barn?: Har redan tre fina barn, kan tänka mig en fjärde
Solar du ofta?: På sommaren
Är du bra på att laga mat?: Jag tycker att jag kan laga mat och den blir oftast väldigt god
Är du flygrädd?: JA
Hur vig är du?: Ganska vig
Är du musikalisk?: Ja
Vad dricker du helst när du är törstig?: Vatten
Vilken är din favoritglass?: Tip Top
Tror du på ett liv efter döden?: Jag vill tro på det, jag vill leva vidare
Tycker du om sushi?: Har aldrig provat!
Vad äter du helst när du ser på film?: Godis!
Bor dina föräldrar tillsammans?: Ja
Har du tandläkarskräck?: Lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska?: Kvällsmänniska om jag ska välja
Vilken ögonfärg har du?: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns?: Ja.
Biter du på naglarna?: JA, och jag tycker inte om mig själv för att jag gör det. Det är såååå fult och ändå gör jag det. Fy Johanna!
Röker du?: Nej och har aldrig gjort det, det luktar APA
Hur ofta tränar/motionerar du?: Jag är ute och går ibland
Senaste låt du hörde?: The Killers med Human

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad!♡
Bli inte ledsen om jag inte svarar dig, men jag tänker på dig i allafall.
Kram Johanna